Важливим етапом підготовки дитини до школи є розвиток дрібної моторики кисті руки. Діти, в яких рука не готова до письма, швидко втомлюються, втрачають бажання писати, вчитися.
Велике значення в підготовці дитини до навчання відіграє її здоров'я. Робіть все від вас можливе, щоб дитина була здоровою, загартованою, стежте за правильним харчуванням.
Ви повинні пам'ятати, що шкільна наука — не тільки радісні хвилювання, а в першу чергу — організована, клопітка праця, до якої навіть здібна, розвинена дитина не завжди готова.
Підготовлена до школи дитина повинна йти у перший клас
- із бажанням вчитися;
- здатністю зосереджувати свою увагу протягом тривалого часу;
- умінням слухати;
- діяти організовано.
Умови успіху
1. Не відмовляйтеся відпроводі в першокласника до школи.
2. У кожної особистості має бути свій простір.
3. Окремої уваги заслуговує режим дня.
4. Гра
5. Підтримайте першокласника в його бажанні добитися успіху.
6. Обговоріть з дитиноюті правила і норми, з якими він зустрінеться в школі. Поясніть їх необхідність і доцільність.
7. Батьки повинні бути в курсі усього, що відбувається в школі.
8. У перші шкільні дні краще всього сідати за уроки разом з дитиною, поруч, так, щоб при необхідності, швидко зупинити його руку: "Зачекай, давай разом подумаємо!".
9. На перших порах, поки ви не переконаєтеся, що в дитини виробилася відповідальність у виконанні заданого, контроль повинен бути щоденним.
10. Під час приготування домашніх завдань психологи радять чергувати усні і письмові завдання, починаючи з більш трудомістких. При цьому бажані невеликі перерви з активними рухами.
11. Не дратуйтеся і не вважайте втраченим той час, який ви проведете, сидячи поруч з дитиною за письмовим столом.
12. Якщо знаходите помилки, або недбалість, звертайте на них увагу дитини, запропонуйте їй все виправити. Але пам'ятайте, головне - не вселяти маленькій людині страх перед вашою критикою. Будьте суворі, але справедливі і доброзичливі. Адже ваша мета - турботлива допомога.
13. Постарайтеся переконати дитину, що уроки - цеїї справа, бо вчиться вона не для мами з татом і не для бабусі з дідусем.
14. Не треба ставити ніяких умов. Це привчає дитину займатися тільки заради чогось. Бажання вчитися повинно постійно залишатися її нагальною потребою. Вчення зі страху бути покараним призводить до того, що в дитини виробляється відраза до навчання та школи.
15. Згадайте слова, які вимовляють найчастіше батьки, коли їх сина бо дочка повертаєтья зі школи: "Які сьогодні оцінки?" Спробуйте інакше. Зустрівши малюка, запитайте його: "Що сьогодні на уроках було цікавого? Що сподобалося, а що засмутило?"
16. Розвиток мови, грамотності, уяви безпосередньо залежить від насиченості мовного середовища дитини. Допомогти зробитиїї такою можливо за допомогою книг або хорошого дитячого аудіо.
17. Якщо вас щось турбує в поведінц ідитини, її навчальних справах, не соромтеся звертатися за порадою і консультацією до вчителя, адміністрації
Коментарi